100hus2013: Utmaningen

100hus2013 är en utmaning som skapats av Susanne Hultman.
 
Man ska fotografera hundra hus under 2013 och publicera dem på sin hemsida med en beskrivning om huset.
 
Låter hur intressant som helst då jag är fascinerad av hus i olika former. Min dröm när jag var yngre, var att jag skulle bli arkitekt, men realisten i mig insåg att det tyvärr fanns alldeles för många andra som också ville det.
 
När jag var liten, konstruerade jag ett otal skisser på olika hus, den ena mer imponerande än den andra, bl a ett hus hade gympasal i källaren så jag och mitt handbollslag skulle kunna träna där. Sen ville jag ha många barn och alla skulle ha egna sovrum, vilket blev skisser med en massa rum.


Kommentarer
Susanne

Men hejsan!

Inget hus hittar jag förstås här. Kommer tillbaka en annan dag.

Svar: Nu är det fixat!!
ettinrutatliv.blogg.se

2013-01-16 @ 21:29:43
URL: http://susannehultman.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Jennie - Mitt i livet

Om allt och inget
Om mig och min familj
Om människor jag inte känner
Om människor jag känner
Om livet i allmänhet
Om funderingar
Om dåtid och framtid

RSS 2.0